dimarts, 4 de maig del 2010

Qüestionari Professorat

Benvolgut professor/a

Aprofit per saludar-lo/la i convidar-lo/la a que empleneu aquest qüestionari. Les vostres respostes tenen per objecte arreplegar informació per l’estudi de necessitats de la introducció de les TIC[1] en la assignatura d’història de la filosofia a les Illes Balears.

La informació aconseguida no es vincularà amb la direcció de correu electrònica d'on provengui, ja que aquesta informació serà confidencial.

Gràcies pel seva atenció i dedicació.

Edat: Sexe:

Institut:

Hores de feina setmanals:

Ubicació del institut (Localitat):

Comarca:

Nombre de grups al que imparteix classe:

Títol universitari:

Illa:


IMPORTANT: Respon a totes les preguntes i tria una sola opció a cada una d'elles.


  1. Pensa vostè que les TIC poden augmentar el rendiment del alumnat en la assignatura d’Història de la Filosofia a més de generar un aprenentatge més significatiu?
Definitivament si
Probablement si
Probablement no
Definitivament no

  1. Al centre on treballa amb quina freqüència pot disposar dels equipaments informàtics per desenvolupar les seves classes (pràctiques a l’aula d’informàtica) ?
Tres hores setmanals per cada grup
Dues hores setmanals per cada grup
Una hora setmanal per cada grup
No hi tinc disponibilitat


  1. A l'hora de fer servir els equips informàtics quin és la mitjana d’alumnes per ordinador?

Un alumne per ordinador
Dos alumnes per ordinador
Tres alumnes per ordinador
Més de tres alumnes per ordinador

  1. Quin és el teu grau d’habilitat amb les TIC?

Per treballar de forma col·laborativa amb els alumnes i altres professors
Per penjar informació a la xarxa
Per cecar informació a la xarxa
Per mostrar els continguts de l'assignatura de forma més atractiva


  1. Com empres les TIC a classe?


Per treballar de forma col·laborativa amb els alumnes i els altres professors
Per penjar informació a la xarxa
Per cercar informació a la xarxa
Per mostrar els continguts de l'assignatura de forma més atractiva (projector)


  1. Amb quina freqüència empra les TIC a les seves classes?

A totes les classes
Dues vegades per setmana
Una vegada per setmana
Mai

  1. Quines TIC empres a les classes d’Història de la Filosofia?

Faig servir la pissarra digital a classe
Activitats mitjançant blogs, Webs, Wikis, BSCW, etc
Tallers a l’aula d’informàtica: recerca d’informació a la xarxa, webquests, exercicis on-line
Explicacions a classe acompanyades de projector

  1. Prèviament coneixia l’existència dels MMORPG[2]?

Definitivament si
Probablement si
Probablement no
Definitivament no

  1. Amb quina freqüència juga amb MMORPG?

Més de quatre hores diàries
Entre dues i quatre hores diàries
Una hora al dia
Mai

  1. Pensa que l’aplicació didàctica dels MMORPG pot ser una eina motivadora pels seus alumnes ?

Definitivament si
Probablement si
Probablement no
Definitivament no

  1. Estaria d’acord en participar en les seves classes alhora de posar a prova el prototipus d’una aplicació didàctica d’un MMORPG a la seva assignatura?


Totalment d'acord
D'acord
En desacord
Totalment en desacord


  1. Estaria disposat a col·laborar activament en el desenvolupament de l’aplicació didàctica dels MMORPG per l’assignatura d’història de la filosofia?
Definitivament si
Probablement si
Probablement no
Definitivament no

  1. En cas es desenvolupes aquesta aplicació didàctica dels MMORPG quina ús li donaria vostè?
Com eina per treballar els continguts de l'assignatura
Com complement per il·lustrar els continguts explicats a classe
Com activitat per treballar a classe
Com activitat opcional per que els alumnes la desenvolupin a casa seva






Atentament:

Emili Gallardo Rojas




[1] TIC: Tecnologies de la Informació i Comunicació, enteses com aquelles aplicacions informàtiques i virtuals que permeten nous procediments, habilitats i coneixements en relació a INTERNET com a xarxa mundial de informació.

[2] MMORPG: acrònim angles composat per Massively Multiplayer Online Role-playing Game i que designa un tipus de videojocs de rol que permeten jugar simultàniament a milers de jugadors mitjançant la xarxa de internet.