dijous, 6 de maig del 2010

Qüestionari alumnat

Benvolguts Alumnes

Aprofit per saludar-vos i convidar-vos a que empleneu aquest qüestionari. Les vostres respostes tenen per objecte arreplegar informació per l’estudi de necessitats de la introducció de les TIC[1] en la assignatura d’història de la filosofia a les Illes Balears.

La informació aconseguida no es vincularà amb la direcció de correu electrònica d'on provengui, ja que aquesta informació serà confidencial.

Gràcies pel seva atenció i dedicació.

Edat: Sexe:

Institut:

Ubicació del institut (Localitat):

Comarca: Illa:


IMPORTANT: Respon a totes les preguntes i tria una sola opció a cada una d'elles

  1. Penses que les TIC poden augmentar el teu interès i rendiment en l’assignatura d’Història de la Filosofia?
Definitivament si
Probablement si
Probablement no
Definitivament no

  1. El centre on estudies de quin nombre d’equipaments informàtics disposa per treballar amb les TIC a l’assignatura d’història de la filosofia?
Un ordinador per alumne
Un ordinador per dos alumnes
Un ordinador per tres alumnes
Un ordinador per més de tres alumnes


  1. Quin és el teu grau d’habilitat amb les TIC?


Expert
Aficionat
Com usuari
Principiant

  1. Com emprau les TIC a classe?


Per treballar de forma col·laborativa amb la resta dels alumnes i els professors
Per penjar informació a la xarxa
Per cercar informació a la xarxa
Per mostrar els continguts de l'assignatura de forma més atractiva


  1. Amb quina freqüència feis servir les TIC a les classes d’història de la filosofia?


Tres vegades per setmana
Dues vegades per setmana
Una vegada per setmana
Mai


  1. Quines TIC empleau a les classes d’Història de la Filosofia?


Empram la pissarra digital a classe
Empram blogs, wikis, BSCW, etc
Tallers a l’aula d’informàtica: recerca d’informació a la xarxa, webquests, exercicis on-line, etc
Explicacions a classe acompanyades de projector

  1. Prèviament coneixies la existència dels MMORPG[2]?


Definitivament si
Probablement si
Probablement no
Definitivament no

  1. Amb quina freqüència jugues amb els MMORPG?


Més de quatre hores diàries
Entre dues i quatre hores diàries
Una hora al dia
Mai

  1. Estaries d’acord en participar alhora de posar a prova el prototipus d’una aplicació didàctica d’un MMORPG a l’assignatura d’història de la filosofia?


Totalment d'acord
D'acord
En desacord
Totalment en desacord

  1. Penses que l’aplicació didàctica dels MMORPG pot ser una eina motivadora dintre de l'assignatura d'història de la filosofia?

Definitivament si
Probablement si
Probablement no
Definitivament no

  1. En cas que féssiu servir els MMORPG a l’assignatura d’Història de la filosofia quina ús li donaries?



Com un joc per aprendre a classe i jugar a casa
Com eina principal per aprendre els temes de l'assignatura
Complementaria el que après del joc amb els llibres de text
Com una activitat curiosa però que realment no em pot ajudar a aprendre




Atentament:

Emili Gallardo Rojas

[1] TIC: Tecnologies de la Informació i Comunicació, enteses com aquelles aplicacions informàtiques i virtuals que permeten nous procediments, habilitats i coneixements en relació a INTERNET com a xarxa mundial de informació.

[2] MMORPG: acrònim angles composat per Massively Multiplayer Online Role-playing Game i que designa un tipus de videojocs de rol que permeten jugar simultàniament a milers de jugadors mitjançant la xarxa de internet.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

S'està programant un MMORPG de filosofia?

Gràcies

Emili ha dit...

Bon dia Ramón,
Aquest teòric MMORRPGs sobre filosofia forma part d'un treball de final de màster sobre els MMORPGs com eines educatives. O sigui que no se ha realitzat pràcticament però en un futur es podria dur a terme. Per més informació pots consultar el meu treball a http://www.slideshare.net/augest/aplicacin-didctica-de-los-mmorpgs
Salutacions